štvrtok 27. decembra 2012

Ríša temnôt - Tajomstvo upírov - L.J.Smith - Recenzia


Anotácia :
Sedemnásťročná stredoškoláčka Poppy sa dozvedá, že trpí rakovinou slinivky brušnej a zostáva jej pár týždňov života. Musí sa zmieriť s ortieľom neúprosnej diagnózy alebo existuje možnosť záchrany? James, Poppin priateľ, ktorý ju tajne miluje, jej ponúkne nesmrteľnú existenciu v Ríši temnoty. Zákon Ríše temnoty je absolútne jasný: ľudia sa nikdy nesmú dozvedieť, že ríša existuje, a jej príslušníci sa nesmú zamilovať do človeka. Porušenie zákona má strašné následky.              
  • Autorka: L. J. Smith
  • Počet strán: 280
  • Rok vydania: 2012
  • Vydavateľstvo: Fragment
Autorka nám ponúka presný opis premeny na upíra. Je to celkom zaujímavé. Knižka má malý formát a väčšie písmená, čo spôsobuje že sa číta rýchlo. Sama som ju prečítala za jedno popoludnie. Je to viacmenej taká oddychovka . Dej vás vtiahne priamo do príbehu , ako by ste boli jeho súčasťou. Nešetrí emóciami. Chúďa Poppy. Trpí smrteľnou chorobou a má nesmrtelného kamaráta. Zapôsobila na mňa kamarátsky. Nebola nejaká "pipka" z veľkomesta. Je to príjemná pohodová baba. James je jej najlepší kamarát , ktorý ju má rád a pomáha jej.

Her eyes lit like the moon  nonononyu.deviantart.com on @deviantART: Bola som prekvapená že tam nie je niekto tretí , ktorý by narušil ich vzťah. Áno ! Konečne som nemusela stále dokola počúvať hádky a konflikty ako v iných knihách. Ale ak mám byť úprimná ani mi tam nechýbal. Láska medzi Jamiem a Poppy bola fajn. Bola som rada že to vyriešili rozumne. Páčil sa mi štýl L.J.Smith akým písala a aj celkom ten príbeh. Nebol zložitý. Bavil ma. Čítanie bolo veľmi príjemné. Kedže bola táto kniha vydaná pôvodne už v roku 1996, je dosť pravdepodobné že vtedy to bol hit. Dnes si môžeme vyberať zo širokého radu kníh o upíroch. Preto ten príbeh môže znieť niekomu "otrepane". Avšak mne nie. Ďalší diel tejto série sa nazýva Prekliate sestry, ktorý nepriamo nadväzuje na Tajomstvo upírov , a už sa naň teším. :o)

Ďakujem vydavateľstvu Fragment za poskytnutie recenzného výtlačku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár poteší. :))