pondelok 28. apríla 2014

Bylo nebylo *9

meme by Kath

  • Vezmi si knihu, ktorú práve čítaš
  • Nalistuj prvú stranu
  • Napíš prvú vetu


Prechádzam sa po cele v sídle Informovanosti, do ktorej nás zavreli, a v hlave sa mi stále ozývajú jej slová : 
Budem sa volať Edith Priorová. A chcem na veľa vecí zabudnúť.

4 komentáre:

  1. "Je to značka Rawlings, 907 gramů přesně." Mise - Allen Zadoff
    :) zatím to vypadá zajímavě, ale já dočetla o několik stránek dál, než jen tu první větu, takže... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O tej knižke som ešte nepočula, ale keď som si prečítala o čom vlastne je, tak ma zaujala. Ktovie, možno si ju niekedy prečítam. :)

      Odstrániť
  2. Já mám tuto sérii doma kompletní. Předevčírem jsem dostala od přítele třetí díl. :) Ale ještě jsem je nečetla. :(

    OdpovedaťOdstrániť

Každý komentár poteší. :))