streda 31. decembra 2014

Dear 2015, come, I'm ready!



Dobre známy zvuk rachejtlí, petárd, alebo pirátov určite počujete aj vy. Našťastie však len raz do roka. Teda, aspoň tak je to u nás. Čochvíľa, presnejšie o hodinu a štyridsať minút tu máme nový rok a tento už bude minulosťou. Kto by to povedal, že celý rok prebehne tak rýchlo?! Kedy bol vlastne 2014??! Nestačím sa čudovať, myslím že vy takisto. 

Viem, že posledných pár mesiacov som na blogu nijako neprispela. Úprimne, totálne som sa na vás mojich čitateľov vykašľala. Čo je horšie, tak aj na moje milované knižky. :/ Je mi to ľúto, ale môžem vám naozaj sľúbiť, že s novým rokom to zmením. Dávam si knižné predsavzatie a to prečítať 90 kníh a napísať 38 recenzií. Veru, som zvedavá a môžete sa tešiť! ;) <3 

Chcem sa vám predovšetkým pekne poďakovať za vašu podporu a nádherných 157 pravidelných čitateľov. :* Páni. o.O Ste skvelí! :D

Rada by som vám popriala nádherný, veselý, pohodový Šťastný Nový Rok 2015! Aby ste si s ľahkosťou a radosťou splnili tajné a dlho želané sny a dosiahli stanovené ciele. <3 

Happy New Year 2015! Have fun! :* <3


2 komentáre:

Každý komentár poteší. :))