sobota 18. apríla 2015

On my Wishlist 17

On my Wishlist je meme, ktoré poriada Book Chick City.
Jeho cieľom je každý týždeň zverejniť knihu alebo knihy, ktoré si želáte mať doma.

Nevítaní - Sophie Jordan
Je rok 2021 a v Spojených štátoch amerických sa niekoľkonásobne zvýšil počet vrážd. Čím ďalej tým viac ľudí má totiž tzv. HTS syndróm – ich DNA obsahuje vraždiaci gén. 
Davy je takmer dokonalá študentka prestížnej školy, je krásna, chodí s úžasným chlapcom a je veľmi talentovanou hudobníčkou. Ale jedného dňa sa celý jej perfektný život zosype ako domček z kariet. Do jej domu dorazia zástupcovia vlády a povedia jej, že je nositeľkou, teda že je HTS pozitívna. Vlastní rodičia sa jej začínajú báť, hoci nikdy nikomu neublížila, vyhodia ju zo školy a stratí všetko, čo mala, o čo sa snažila, svoju budúcnosť. 
Nositeľov pribúda a svet, ako ho poznáme, sa mení. Nikto už sa necíti v bezpečí. Ľudia s HTS sa začínajú zatvárať do internačných táborov. Davy má ale nakoniec šťastie, ocitne sa v špeciálnom výcvikovom tábore. Pokiaľ sa to dá považovať za šťastie – čo z nej bude, keď výcvik prežije? Vraždiace monštrum? A dokáže sa ubrániť vlastným génom alebo sa stane vrahyňou?

6 komentárov:

  1. Po tejto knihe strašne dlho pokukujem :D Veľmi ma láka, chcel som si ju aj kúpiť, ale keď už vyjde v slovenskom jazyku, tak počkám :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež. Teším sa keď si ju prečítam, potom keď vyjde. :3

      Odstrániť
  2. Táto kniha mala geniálny nápad, ale desné prevedenie :D Ale čo, možno sa to tebe bude páčiť :D Ja som však bola veľmi, veľmi sklamaná. A hrdinka o ničom -_-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fú, tak som ešte viac zvedavá. :D Snáď to nebude taký extrémny prípad.

      Odstrániť
  3. Tak zaujímavý nápad ale neviem, či je to niečo pre mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím si, že stačí skúsiť. :D Možno budeš prekvapená. :)

      Odstrániť

Každý komentár poteší. :))