utorok 4. augusta 2015

Mesačná chvastačka júl



Tieto dve krásavice, ktoré mi poslala spoločnosť Albatros Media, som si zamilovala už len tým, ako pekne vyzerajú. Pobozkaná mesiacom je pokračovanie knižky Očarená nocou. Prvý diel sa mi páčil a rozhodne ho odporúčam. Dúfam, že aj pokračovanie bude tak isto parádne. Všem klukum, které jsem milovala ma zaujala svojimi kladnými recenziami, a tak prečo nie? Treba dať každej šancu. ;)


Tigrová kliatba je ďalšia knižka na mojom zozname, ktorú si môžem spokojne odškrtnúť. Ani neviete, ako veľmi sa teším, keď ju začnem čítať. Tým pádom, mám už všetky štyri knižky z tejto série. Yay! Mimochodom, mám ju z Darčekomatu. Drozdajku, brutálne ukončenie tejto trilógie, ktoré nesmie chýbať žiadnemu knihomoľovi, už konečne vlastním aj ja! Všetky tri lásky sú konečne spolu. Hodiny hľadania po všelijakých bazároch sa sa definitívne vyplatili. ♥


Druhý diel Upírskej akadémie, Mrazivý bozk, som si vymenila s jednou milou slečnou. Prvá časť bola vtipná a dosť ma pobavila. Uvidíme ako to bude s pokračovaním. Poučka o podstate predvídateľnosti Katherín bola výhodná kúpa. Green je nepredvídateľný, keďže mestá sa mi nepáčili, ale Aljaška ju rozhodne prevalcovala. Ktovie? Zvedavosť je silná...



Fangirl. Nič viac povedať netreba. Každý o nej už určite počul a pravdepodobne už aj o slovenskom preklade Fanúšička. Ja som siahla po anglickom originále. Čítam ju, som v polovici a je úžasná. Palec hore! Ako sa to všetko začalo mám tiež z Darčekomatu. Podľa ohlasov to vyzerá nádejne. Čo poviete? :)








Mám z nich jednoducho radosť. ♥

6 komentárov:

  1. Super úlovky :). Fangirl si chcem už dlhšie prečítať a Ako sa to všetko začalo je naozaj super kniha.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekná zbierka. :) Čítala som síce len Upírsku a Fangirl. Fangirl ma neoslovila a Upírska je skvelá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík! Ja som Fangirl práve dočítala a mám z nej zmiešané pocity. Kapitoly s Levi a Cath som mala najradšej. Inak ma knižka sklamala. No a ten koniec... :) Ale na upírsku sa teším. :D

      Odstrániť
  3. Skvělé úlovky.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/makeup-10x-jinak-paletka-e-style-charm.html

    OdpovedaťOdstrániť

Každý komentár poteší. :))