piatok 13. októbra 2017

Movie tips #2


Železné srdce - Fury
2012, USA, 103 min.
Drama / Akčný / Vojnový
Réžia: David Ayer
Hrajú:  Logan Lerman, Brad Pitt, Shia LaBeouf, Michael Pena, Jon Bernthal, Jim Parrack, Brad William Henke, Kevin Vance, Xavier Samuel, Jason Isaacs, Anamaria Marinca, Alicia von Rittberg,...


Duben 1945. Zatímco se spojenecká armáda pokouší o finální ofenzívu na evropské frontě, ujímá se válečný veterán, armádní seržant Wardaddy (Brad Pitt), velení tanku Sherman a vydává se s jeho pětičlennou posádkou na vražednou misi v týlu nepřítele. Tváří v tvář přesile početní i palebné a v doprovodu naprostého zelenáče, který se v jejich četě souhrou okolností ocitl, je Wardaddy se svými muži nucen získat navzdory veškeré pravděpodobnosti štěstí na svou stranu a dovést do úspěšného konce své hrdinské pokusy zaútočit na samotné srdce nacistického Německa.

Tak toto dielo, je jeden z najlepších vojnových filmov ktorý som videla. Veľa akcie, emócií.. skrátka je na čo sa dívať. Pozrela som si ho už niekoľkokrát a pozrela by som si ho aj teraz. Úžasné herecké obsadenie a príbeh, ktorý stojí za to si ho pozrieť.

----------------------------------------------------------------

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt kingsman zlaty kruh
Kingsman: Zlatý kruh - Kingsman: The Golden Circle
2017, USA/GB, 141 min.
Akčný / Dobrodružný / Komédia
Réžia: Matthew Vaughn
Hrajú: Taron Egerton, Halle Berry, Julianne Moore, Channig Tatum, Colin Firth, Mark Strong, Sophie Cookson, Pedro Pascal, Jeff Bridges, Edward Holcroft, Poppy Delevigne... 

Svet Kingsmanov sa prvý krát predstavil vo filme Kingsman: Tajná služba ako nezávislá, medzinárodná, špionážna agentúra pracujúca v hlbokom utajení, a ktorej cieľom je bezpečný svet. V ďalšom pokračovaní Kingsman: Zlatý kruh čelia naši hrdinovia novým výzvam. Centrála Kingsmanov je zničená a celý svet sa stáva rukojemníkom. Kingsmanov čakajú nové úlohy aj prekážky. Spoja sa so spriatelenou americkou špionážnou organizáciou Statesman. Obidve agentúry musia spoločnými silami poraziť nebezpečného nepriateľa a zachrániť tak svet.

Keď som si pozrela prvý diel, myslela som si, že je úžasný. Keď som si pozrela toto pokračovanie, ostalo som v šoku. Takto výborne spravený film som už dobre dlho nevidela. Vtipné, trefné, akčné, zaujímavé, prekvapivé. Jednoducho dvakrát úžasné! Naozaj skvelé obsadenie hercov, takže dámske očká sa nebudú nudiť. Najviac sa mi páčila hudba, ktorá perfekte dotvárala celú atmosféru. Režisér si naozaj dal záležať. Za mňa má tento film jedenásť z desiatich. 

----------------------------------------------------------------


Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt muž v temnote
Muž v temnote - Don´t breathe
2016, USA, 88 min.
Horror / Krimi / Thriller
Réžia: Fede Alvarez
Hrajú: Jany Levy, Stephen Lang, Dylan Minnette, Daniel Zovatto, Emma Bercovici...

Trojica teenagerov sa živí perfektne naplánovaným vykrádaním domácností. Ich nasledujúci cieľ je samotársky slepec, ktorý doma skrýva milióny. Avšak v okamihu, keď sa vlámu do jeho domu, karta sa obráti a oni sa ocitajú v boji o život zoči-voči psychopatovi. 

Síce moc strašidelné filmy nemusím, tento som si ani neviem prečo pozrela a nebol až taký strašidelný. Dá sa na to pozerať a ten koniec.. No ostala som prekvapená, teda lepšie povedané zhrozená. Tí, ktorí sa radi boja pri takýchto filmoch, im sa bude páčiť. 

3 komentáre:

  1. To je zvláštní, všechny tři filmy jsem viděla a líbily se mi :) Hlavně Kingsman, pak Železné srdce.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nevidela som ani jeden z filmov ale najmä Kingsman vyzerá ako niečo, čo by sa mi mohlo trafiť do vkusu, tak tomu dám šancu.

    http://book--hoarders.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kingsman je asi nejlepší záležitost typu "bondovky". Nedám na ty moje herce dopustit :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Každý komentár poteší. :))