utorok 10. októbra 2017

Letopisy Narnie 1 - Čarodějův synovec - Recenzia

Letopisy Narnie 1 - Čarodějův synovec - audiokniha obsahuje první příběh ze sedmidílné dobrodružné fantasy série, jejímž autorem je Clive Staples Lewis. Vypráví Miroslav Táborský.
Je spousta dveří, ale pouze jedny vedou do jiného světa. Projděte s námi do země zázraků a kouzel - do Narnie!
Staňte se spolu s Digorym a jeho kamarádkou Polly svědky zrození pohádkové země! Seznamte se s bájným lvem Aslanem, který ji chrání, a poznejte zlou čarodějnici Jadis, která chce všechny ovládat.
Nechte se i vy pohltit napínavým příběhem s nečekanými zvraty a zaposlouchejte se do charismatického hlasu Miroslava Táborského, díky němuž před vámi všechny fantastické postavy doslova ožijí.

  • Dĺžka: 4 hodiny 40 minút
  • Autor: Clive Staples Lewis
  • Interpret:  Miroslav Táborský
  • Kategória: dobrodružné romány
  • Vydavateľ:  Fragment
  • Séria: Letopisy Narnie 
  • Moje hodnotenie: 3/5 
All of heaven roars Your name. Let this place erupt with praise. Can you hear it? The sound of heaven touching earth. // Kim Walker
Každý čitateľ, či dieťa či dospelý už iste počul, čítal knižky o kúzelnom svete Narnia od spisovateľa C. S. Lewisa, alebo videl sfilmované verzie tejto série. Ja nie som tiež výnimkou. Síce som ich nečítala, ale videla som filmy, vždy sa mi tie príbehy páčili. Bola som nadšená, keď som si mala možnosť počúvnuť tento príbeh. Moje nadšenie však rýchlo opadlo. 

Čarodejníkov synovec je prvá kniha zo siedmich. Táto časť rozpráva story o chlapcovi menom Diggori a dievčatku Polly, ktorého strýko je niečo ako čarodejník a vďaka nemu prežijú také dobrodružstvo o akom sa im ani nesnívalo. A to všetko kvôli kúzelným prsteňom. Ocitnú sa v čarovnom svete Narnia, kde sa stretnú aj s levom Aslanom. Zaujímavé, že? 

Celý príbeh je nahovorený Miroslavom Táborským. Herec rozpráva dobre, len občas mi tá čeština trhala uši a niekedy ma aj nudila. Nič v zlom, len škoda že táto audio kniha nevyšla v slovenskom jazyku. Od začiatku počúvania používa autor šikovné a pútavé opisy prostredia, ktoré čitateľa, resp. poslucháča majú preniesť rovno do prostredia v ktorom sa príbeh odohráva. Niektoré pasáže boli zábavnejšie ako druhé, presne tak, ako to v knihách chodí. Mne sa táto kniha moc nepáčila, azda preto, že som čakala že bude aspoň taká zábavná ako Lev, čarodejnica a skriňa. Som si však istá, že kniha má a bude mať množstvo nových fanúšikov, ktorý si príbeh užijú. 

Ďakujem e-shopu Audioteka za poskytnutie e-knihy k recenzii. 
Knihu si môžete kúpiť TU.

1 komentár:

  1. Moc pěkná recenze :) Narnie to je série mého dětství a tenkrát mě bavila :) A bavily mě i filmy :)

    OdpovedaťOdstrániť

Každý komentár poteší. :))