piatok 1. februára 2013

Milion sluncí : Beth Revis - Recenzia

Anotácia:
Celé Universum je jedna velká lež. Když sa to jeho obyvatelé dozvedeli, rozpoutal se chaos.
Jsou to už tři měsíce, co byla Amy odpojena. Kam se podívá, všude stěny, už tři měsíce. Syn se ujal velení lodi a rozhodl se skoncovat s Phydusem a přestat svým lidem lhát. Jenže ani on nezná celou pravdu, a když spolu s Amy začínají zjišťovat, co všechno jim zatím zůstalo utajeno, je jasné, že mají před sebou dlouhou cestu, na níž si každý krok musí tvrdě vybojovat. Jak to bude dál s Lodí mezi hvězdami?
  • Autorka : Beth Revis
  • Originálny názov: A Million Suns
  • Séria : Vesmír *2
  • Počet strán: 360
  • Jazyk: český jazyk
  • Rok vydania : 2012
  • Vydavateľstvo: CooBoo / Albatrosmedia

V ďalšom a zároveň druhom diely Milion sluncí sa opäť stretávame s Amy a Synom. Po prvom diely Naprieč vesmírom som sa veľmi tešila na jej pokračovanie. Dosť ma sklamalo že ju nevidali aj v slovenčine ale čo už. Prečítala som si ju v češtine a rozdiel som skoro vôbec nepoznala. Keď som ju začala čítať, tak už vtedy som ju nevedela dať preč z ruky. V prvých kapitolách nebolo dianie nejako extra zábavné, ale potom to prišlo. Kniha sa stala hrozne pútavou.


Je písaná znova z dvoch pohľadov. Syna a Amy. Neviem sa rozhodnúť či sa mi viac páčili kapitoly, ktoré boli písané z pohľadu Amy alebo Syna. V obidvoch prípadoch to bolo zaujímavé a zábavné čítanie plné zvratov a prekvapivých udalostí. 

Amy postupne nachádzala Orionove odkazy. Syn sa snaží zachrániť a ochrániť loď pred vzburou ktorá tam postupne aj tak vznikla. Bez pomoci Phydusu (drogy) sa tomu ani nečudujem. Dalo sa to očakávať.  
Tie zvraty ktoré nastali ma hóóódne prekvapili. Nečakala som ich. 
Autorka sa rozhodla urobiť čítanie ešte viac zaujímavejším tým, že zabíjala niektoré postavy. Pri niektorých som mala pocit že áno! konečne! , a pri iných naopak. Prečo práve ju?? No čo už. Musela som to voľajako predýchať. A tak sa aj stalo. 

Aj keď som našla maličké nedostatky,  tak sa mi knižka úžasne páčila a som veľmi rada že som si ju mohla prečítať. Inak som strašne zvedavá na 3. diel, ktorý ma vyjsť na jar 2013. :o)
Ďakujem vydavateľstvu Albatrosmedia za poskytnutie recenzného výtlačku.
Knižku si môžete objednať  TU .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár poteší. :))