štvrtok 7. marca 2013

Nadpozemská : Cynthia Handová - Recenzia

Anotácia: 
Clara je bytosť s anjelskou krvou. Má poslanie, ktoré sa jej po častiach zjavuje. Musí zachrániť neznámeho chlapca z horiaceho lesa. Netuší však, kto je ten chlapec a prečo ho má zachrániť. Po presťahovaní sa do nového mesta sa Clara zoznámi s Christianom, tajomným chlapcom z vízie. Christian je charizmatický, milý, veľmi pekný, ale má priateľku a tak si Claru sotva všimne.Podarí sa Clare splniť svoju anjelskú úlohu a vyhovieť tak svojej mame? Je Christian skutočne tou pravou láskou alebo len dobrým priateľom? Clara si postupne zvyká v novom prostredí a zároveň objavuje záhadný svet anjelov. Zisťuje, čo všetko ešte o sebe a o ostaných nadpozemských bytostiach nevie – nie všetci sú totiž dobrí...
  • Autorka: Cynthia Hand
  • Originálny názov: Unearthly
  • Rok vydania: 2012
  • Počet strán: 370 
  • Slovenský preklad: Katarína Slivková
  • Vydavateľstvo: CooBoo 

Nadpozemská. Clara. Vízia. Všetky tieto tri slová spolu súvisia. Ako? Jej mama je z polovice anjel. Dimidius. Clara je zo štvrtiny anjel a to Quartarius. Keďže je anjel tak je aj samozrejme nadpozemská. Máva pravidelne tú istú víziu, ktorá ju zavedie do Wyomingu. Hneď prvý deň v novej škole stretne aj dôvod prečo  sa sem prisťahovala. 

Na túto knižku som počula samé chvály. Väčšinou všetkým sa kniha páčila. Ani ja nie som výnimkou. Čítala som všelijaké knihy s anjelskou tematikou, ale táto bola zatiaľ najsamlepšia. :-) Keď som ju začala čítať, tak asi na druhej alebo tretej kapitole som na to pozerala doslova s otvorenými ústami. Nečakala som že sa mi až tak zapáči. Ale pravdaže stalo sa. Obálka je veľmi pekná. Fialová+strieborná je super. Aj tie ornamenty a písmo. Žiaľ, to dievča na nej je mi strašne nesympatické. Ale šaty má pekné. :o)

Autorka vykreslila hlavnú hrdinku Claru na povedzme slušnú úroveň.  Nebola povýšenecká ani rozmazná aj keď je z Kalifornie. Práve naopak.  Príjemná pohodová baba. Väčšinou sa správala dosť rozumne. Snaží sa splniť svoje poslanie, ktoré je jej životnou úlohou. Napriek tomu, že niekedy tie myšlienky mohla aj skrátiť bola fajn.Za zmienku stoja aj dvaja chlapci, ktorí sa jej pripletú do života. Christian a Tucker. Christian je hnedovlasý mladík a zároveň dôvod prečo sa Clara presťahovala. Na začiatku si ju skoro vôbec nevšíma , pretože má priateľku. Avšak nakoniec sa mu Clara zapáči. Miestami mi aj liezol na nervy. 

Tucker naopak. Tuck. Už len to meno.  Ale nie. Bol oveľa lepší a aj sympatickejší. A tie jeho hlášky! Super. :D Mrkva :D Spočiatku do nej dobŕdzal ale mala to svoje pozitíva. Viacej si ho všímala a viedlo to všetko na tú správnu cestu. 

Tento príbeh je iný od ostatných anjelským knižiek. Nie je to tam to isté ako napr. príde do novej školy, stretne pekného chalana a budú spolu chodiť. Tentoraz fakt nie. Čo je super. Aj napriek tomu že je tu ľúbostný trojuholník je to úžasná knižka. (Kde nebol pravda??) Autorka vytvorila pekný príbeh plný zvratov, prekvapivých udalostí. Nájdeme tam však aj humorné scény, pri ktorých sa zo srdca zasmejete.

Úprimne, veľmi sa teším na druhý diel, pretože som strašne zvedavá ako sa to vyvinie. : - ) 

 Ďakujem vydavateľstvu Albatrosmedia za poskytnutie recenzného výtlačku. :)
Knihu si môžete kúpiť TU. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Každý komentár poteší. :))