štvrtok 1. augusta 2013

Mesačná chvastačka - jún + júl

Mesačné meme od Judit. Cieľom je ukázať knihy, ktoré vám pribudli do vašej knihovničky.

1.Knihy, ktoré som si kúpila:


Fallen - Lauren Kate → túto knihu už vlastním, ale v slovenskom preklade. Veľmi sa mi páčila, tak som sa rozhodla pre ňu v angličtine.

2.Knihy, ktoré som vyhrala:

Ešte v júni sa mi podarilo vyhrať u Mati na blogu Svet kníh dve knihy. Pod krídlami motýľa a Zakletá. Knihy ešte nevlastním, ale som dohodnutá s Maťou, že sa stretneme. ;)

3.Knihy, ktoré som dostala k recenzii:


Modrá jako safír, Zelená jako smragd - Kerstín Gierová → pokračovania úžasnej série od CooBoo

Lola a kluk od vedle - Stephanie Perkinsová → ešte sa na ňu chystám, vyzerá skvelo
Dobré a zlé škaredé šaty - Shani Petroffová→ oddychová knižka, obe od CooBoo


Čierna mágia - L.J.Smith ;  Posadnutosť - L.J.Smith → dávno prečítané, recenzie sa píšu , obe od Fragmentu

4.Knihy, ktoré som dostala:

Začiatkom júna som mala narodeniny, tak som dostala od rodičov strašne chcenú knihu Hostiteľ - Stephanie Meyerová a Krátky druhý život Bree Tannerovej. Od tety zase priam skvelú knihu Kam zmizla Aljaška - John Green.



4 komentáre:

  1. Krásné kousky! :)

    Hostitele mám taky je to opravdu úžasná kniha! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jééé, jééé, jééé a znovu JÉÉÉ!!! :D
    Drahokamy! Aljaška! Lepšie to už ani nemôže byť! :D
    Nádherné. /kto čaká, že mi ujde aj nejaká slza, toho budem musieť sklamať/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ako pekne sú tie knihy zladené do modro-čiernej farby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Závidím ti tu Aljašku, chtěla jsem si ji koupit a pak jsem zjistila, že zatím vyšla jen slovensky a ne česky :D

    OdpovedaťOdstrániť

Každý komentár poteší. :))