piatok 25. októbra 2013

Liebster Award 2013

O tomto TAGu som moc nepočula, ani mi to nič nehovorí. Až dokedy som nebola nominovaná Maťou zo Svetu kníh. Vtedy sa to zmenilo. 
... v posledných troch bodoch mám nominovať ešte piatich blogerov a napísať veci ktoré súvisia s nimi, no keďže už pravdepodobne všetci boli, tak mi neostáva nič iné ako to vynechať. ;)
Mimochodom ďakujem. :D 

Pravidlá :
  • Povedzte o sebe 10 vecí.
  • Odpovedzte na 10 otázok blogerky, ktorá vás nominovala.
  • Vymyslite 10 otázok pre tie, ktoré budeš nominovať.
  • Nominuj 5 blogerov, ktorí majú menej než 200 pravidelných čitateľov.
  • Informujte blogerov o tom, že ste ich nominovali.
10 vecí o mne:
  • Milujem ovocie. Napríklad pomaranče a pomelo. ;)
  • Nenávidím výšky.
  • Strašne mám rada psíkov. 
  • Nenávidím naživo akékoľvek mačky.
  • Rada tvorím a hlavne píšem. ;)
  • Rada sa poriadne vyspím, neznášam vstávanie pred ôsmou hodinou. Keďže cestujem do školy busom a musím vstávať oveľa skôr než pred ôsmou, mám smolu a ráno som groggy.
  • Nenávidím ľudí, ktorý si myslia že sú niečo extra.
  • Ako zistíte o niečo nižšie rada si pozriem seriály.
  • Milujem akčné filmy so "superhrdinami". ....ale zaiste aj komédie a občas romantické.
  • Som celkom vysoká a málokedy mi to vadí. ...ak si predstavíte že sedím v škole so spolužiačkou v lavici a oná má len meter päťdesiat a keď sa postavíte na pozdrav učiteľke alebo pred zrkadlo, tak je to dosť komické. :P

Otázky a odpovede :
  1. Aká je tvoja obľúbená kniha? Fakt že srdcovka? Obľúbenú knihu nemám, pretože je ich strašne veľa, ktoré sa mi páčia. Je nemožné vybrať len jednu z nich.
  2. Obľúbený film? Jednoznačne Avengers ! Zbožňujem ten film, vďaka tomu, že je tam mnoho akcie. A nezabúdajme ani na mojich obľúbených hercov! Milujem. ♥
  3. Pamätáš si na svoju prvú knihu? Prvú vôbec, pravdepodobne to bola nejaká detská rozprávková. No pamätám si ako som čítala bratovi, keď som mala tuším šesť alebo sedem rokov z knižky Už ho vezú od Ľudmile Podjavorinskej. Tú som zbožňovala. 
  4. Kedy a ako si sa naučila čítať? To si už nepamätám, no mamina odjakživa čítavala knihy, takže to aj mňa chytilo.
  5. Píšeš niečo vlastné? Ak áno, o čom? Nie, nepíšem. Radšej sa pokochám nad fantáziou iných autorov.
  6. Prečo si si založila blog? Myslím, že v tedy sme mali prázdniny a ja som sa úprimne nudila. Čítavala som rôzne blogy o knihách a veľmi som túžila mať svoj vlastný. Čítanie som milovala, tak ako aj teraz, vtedy strašne veľa. A tak preto som sa rozhodla založiť si blog. Podarilo sa mi ho vybudovať podľa mňa celkom slušne, čo sa veľmi teším. Keď o tom už teraz aj rozmýšľam, onedlho bude mať prvé narodeniny.
  7. Obľúbená farba? Modrá.
  8. Popíš sa piatimi slovami. Trvdohlavá, skromná, málokedy náladová, citlivá ; zvyčajne trpezlivá.
  9. Aké seriály pozeráš? Pretty little liars ; The Originals ; Upírske denníky ; Teória veľkého tresku ; Dva a pol chlapa ; Vtierka Castle ; The Tomorrow People ; New Girl ; Under the Dome ; Kosti ; Dracula ; Reign ; Teen Wolf.
  10. Aké máš ešte koníčky okrem kníh/písania? Rada si zahrám nejaký šport, provokovanie menšieho brata ;)

1 komentár:

  1. Milujem Avengers :D :D Ale to vieš :D Rozhodne je to ten najlepší film a už čoskoro bude Thor <3 Mimochodom, milujem aj Teóriu veľkého tresku :)

    OdpovedaťOdstrániť

Každý komentár poteší. :))