piatok 6. decembra 2013

Vianočný knižný hop

od Syki

Ako iste viete Vianoce sú už za dverami a nové knihy pribudnú asi každému čitateľovi. Už len koľko dní ? Osemnásť. No to ma podrž, teraz ako som to napísala som neskutočne prekvapená. Strašne rýchlo ten čas letí. :3 Dnes máme Mikuláša. Dúfam, že aj u vás prišiel rovnako štedrí ako tu. ♥
Keďže už dlhší čas sme tu nemali žiadnu súťaž, rozhodla som sa ju spraviť. Súťaž trvá od 6.12.13 do 22.12.13. Následne vyhlásim víťazov, pošlem maily a ak sa neozvú do týždňa losujem nových.

Chcete vedieť o čo budete súťažiť ?
.....1 ľubovolná kniha od vydavateľstva Albatros Media



Ak sa chcete zúčastniť, do komentára napíšte :
  • Vaše meno alebo prezývku
  • E-mail, na ktorý vás môžem v prípade výhry kontaktovať
  • Ste zo SR alebo ČR
  • Odpoveď na otázku: Stala sa vám nejaká story na Vianoce - Mikuláša - Silvestra ? Ak áno tak aká ?
  • Pod akým menom sledujete blog ? (GFC)
Druhý komentár môžete pridať ak ↓ (tým si môžte zvýšiť šance na výhru)

  1. Zdielajte súťaž, napíšte odkaz kde.
  2. Okomentujte akúkoľvek recenziu na blogu, napíšte odkaz.

Snáď som vás nevyčerpala úplne. Prajem vám krásneho Mikuláša a ešte štedrejšie Vianoce. Môžete hopkať k ďalším...

27 komentárov:

  1. 1) Katka
    2) Keny15@seznam.cz
    3) ČR
    4) Mám mladšího bráchu o 3 roky a pamatuji si, že když sme byli malý a brácha viděl poprvé čerty (byli mu cca 3 roky), tak se mámě v náručí pokadil strachy a my jakou dobu chodili po chodbě, co to tam tak smrdí.
    4) freya

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1. Ciniminisek
    2. Majakstl@gmail.com
    3. ČR
    4. Když jsem byla malá, pamatuji si, že jsem se před čertem schovávala pod postelí a brácha na záchodě. Nikdo nás nenašel, tak jsme vylezli a čert na nás čekal za rohem. Tenkrát jsem to brala jako zradu od matky, ale dnes už se tomu jen směju, jak nad námi vyzrála.
    5. Ciniminisek

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1. Nikinkira
    2. Nikinkira@gmail.com
    3. ČR
    4. Upřímně si na nic moc nevzpomínám, Mikuláše jsem neslavila už minimálně 10 let a jestli se mi předtím něco zábavného stalo, tak už o tom nevím :D Stejné to je s vánoci, až na malý moment, kdy se před pár lety maminka trochu připila svařáčkem a obvolávala známé, jestli nemají nějakého syna, za kterého by se mohla okamžitě moje sestra vdát :D Mimochodem to se nestalo dodnes.
    5. Nikinkira

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A sdílím
    Na twitteru: https://twitter.com/Nikinkira/status/409242974724169728
    a na facebooku: https://www.facebook.com/Nikinkira.blogspot.cz/posts/245748338917105

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kiki
    kikizubik@seznam.cz
    ČR
    Žádná story se mi už dlouho nestala.Mikulaš nic moc,ale zase byl moc štědrý.:)
    GFC:kikizubik

    OdpovedaťOdstrániť
  6. 1. Lenka Ďurčeková
    2. lenka.durcekova@gmail.com
    3. SR
    4. Rada by som ti nejakú napísala, až na to, že si na nič nepamätám. :/ :D
    5. GFC: Lenka Ďurčeková

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nikee
    kovalcikovadominika@gmail.com
    SR
    Na Vianoce asi fakt žiadna, keďže u nás nejeme kapra ani len nikomu nezabehla kosť... jediné funny zážitke zo zimného obdobia mám snáď iba zo silvestra :D
    GFC: Nikee

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Timi
    ipearwebsite@yahoo.com
    SR
    Tak ani najzaujímavejšie čo sa mi stalo na Vianoce bolo vlany. Čítala som knihu a zrazu cítim nejaký smrad. Pozriem sa hore a vidím, že náš vianočný stromček horí. :D Hovorili nám, že nejaká pokazená žiarovka to spôsobila. Ja som hovorila babke, že trepa kúpiť nové žiarovky do ozdob, ale mňa nikto nikdy nepočúva. Tak teraz môže kúpiť nový stromček :D
    Timi

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tina
    tinakohanova@gmail.com
    SR
    Veľmi rada by som niečo napsala ale na nič si nespomínam :D A asi sa ani nič také zaujímavé nestalo :D

    Sledujem ako Kristína Kohanová

    OdpovedaťOdstrániť
  10. 1. mima nováková
    2. upjs.student21@gmail.com
    3. SR
    4 mima nováková
    5. na nejakú vtipnú historku si momentálne nespomínam , ale tesne po Silvestri sme sa dali s priateľom dokopy a sme spolu už 7 rokov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. 1. Zet
    2. zea.zuzu@gmail.
    3. SR
    4. Pamätám si ako bratranec kúpil petardu s vôňou prdu a pustil mi to v mojej izbe -.- myslela som, že ho zabijem :D
    Sledujem ako Zuzana Ľudviková.
    Komentovala som toto: http://my-wonderful-world-of-crazily-books.blogspot.sk/2013/11/tigrova-kliatba-coleen-houckova-recenzia.html?showComment=1386506977480#c8247529185246388242

    OdpovedaťOdstrániť
  12. 1. MiMi
    2.miriam.ondrusekova@gmail.com
    3. SR
    4. Na Silvestra ma môj brat vydesil s takou blbosťou čo sa trieska o zem a vybuchne ti to pod nohami :D :D
    5. MiMi
    6. https://twitter.com/iiHeArTSMiLe/status/409716003103207424
    7. http://my-wonderful-world-of-crazily-books.blogspot.sk/2013/03/zlodej-blesku-percy-jackson-rick.html?showComment=1386519250255#c1464860125404720521

    OdpovedaťOdstrániť
  13. 1. Iva
    2. vancova2496@gmail.com
    3. SR
    4. Nespomínam si na nič také len keď som bola malá vždy som na Mikuláša plakávala pretože som sa bála Mikuláša a čerti ma fascinovali :D
    5. Ivana Vančová

    OdpovedaťOdstrániť
  14. https://twitter.com/IvanaVancova/status/410055749096574976

    OdpovedaťOdstrániť
  15. 1. Peťuš
    2. peto.kucharik01@gmail.com
    3. SR
    4. Raz keď som bol malý sme ozdobovali stromček a on na mňa spadol , doteraz sa bojím isť ozdobovať ho .
    5 . Peťo Peťuš Kucharík

    OdpovedaťOdstrániť
  16. 1. Zuzzi
    2. my-kingdom-of-books@seznam.cz
    3. CZ
    4. Ráda bych něco napsala, ale na žádnou vtipnou historku si bohužel nevzpomínám :D
    5. Zuzzi

    Přeji krásné Vánoce!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Maťa
    strakovmaa@gmail.com
    SR
    Ehm... vlastne ani nie. Ak nerátam to, že som pred pár rokmi dostala akurát na Štedrý deň brušnú chrípku... To bolo fakt zlé :/ :D
    Maťa Straková

    OdpovedaťOdstrániť
  18. majka22212
    majka22212@azet.sk
    SR
    V podstate ani nie tak mne ako môjmu ocovi. Išli spolu s ujom chytať ryby na večeru... a na miesto chytania rýb bolo och jedinou starosťou vyprázdniť vodku. A tak sme potom mali nie rybu so zemiakmi ale iba zemiaky a namiesto príjemnej atmosféry prednášku od mamky. :-)
    GFC: Mária Baluchová

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Damonika
    damonikalarue@gmail.com
    SR
    Raz, to bolo kedysi dávno, ani neviem koľko som mala, nás i s bratom rodičia na Vianoce poslali do izby a mali sme kukať z okna a hľadať Ježiška, lebo k nám ešte neprišiel... a ako sme tak stáli pred oknom a vyzerali von, zrazu sa z obývačky, cez dvoje zatvorené dvere, ozývajú hlasy - a dosť nahlas
    (samozrejme si to nepamätám od slova do slova, ale približne):
    "Kde si dal tie darčeky?"
    "Veď mali byť tu, v špajzi! Kam inam by som ich dával?"
    "No ja ich tu nikde nevidím!"
    "Nedávala si ich niekam inam ty? Viem, že som ich dal sem!"
    "Ja som ich nikde neprehadzovala!"
    a tak ďalej a tak ďalej, až sme nakoniec zistili, že to môj brat ich našiel, zobral a skryl pod posteľ :D :D ten jeho výraz keď ich rodičia našli u neho, nezabudnem nikdy :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jo, a zabudla som dodať, že sledujem ako Monika Gubová :D

      Odstrániť
  20. Wayll
    wayllcuonsach@gmail.com
    ČR
    Loni na Vánoce jsme byli bez proudu a pak nám o Silvestru několik dní nešla voda. :D SUper, co? :D
    GFC: Wayll W.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. koment: http://my-wonderful-world-of-crazily-books.blogspot.sk/2013/03/zlodej-blesku-percy-jackson-rick.html

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Wer.
    veronika.kubecova@seznam.cz
    ČR
    No, nic vtipného se mi na Vánoce, Mikuláše ani na Silvestra nestalo. Nebo si na to nevzpomínám. :-D
    GFC: Wer.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sdílím: https://twitter.com/wer_books/status/414305956483194880

      Odstrániť
  23. Hanča
    hanca.pos@seznam.cz
    ČR
    Když jsem byla malá, tak jsem čertovi spadla na nohu.. Od té doby k nám nechodily.. :D
    GFC: Hanča x)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Rosette
    Ter.ez.b@seznam.cz
    ČR
    Popravdě docela děsivá, děda jednou po Vánocích umřel a na další Vánoce babi povídá: "Vidíte, minulý rok tu s námi ještě děda byl." V tu chvíli (ať se to zdá jakkoli neuvěřitelné), zhasla lampa. Na to opravdu nikdy nezapomenu..
    GFC: Terez Bohuňková

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Luci G
    lucia.goli@gmail.com
    SR
    Celkom vtipný zážitok bol, keď som otcovi na Vianoce darovala helikoptéru na diaľkové ovládanie so slovami "plním detské sny"..smiala sa celá rodina :))
    GFC: Luci Goli

    OdpovedaťOdstrániť

Každý komentár poteší. :))